نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4185
-
الف
+

خبرهای جدید از سریال «حضرت موسی(ع)»

دو شهر اصلی مصر برای سریال موسی (ع) در شهرک سینمایی ایجاد می‌شود و از دیکورهای سریال «یوسف پیامبر» نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ،صداوسیمای ایران قصد دارد در جدیدترین پروژه تاریخی خود داستان زندگی حضرت موسی «ع» را به تصویر بکشد.

«احمد میرعلایی» تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» درپیوند با جزئیات آخرین وضعیت این سریال گفت: طی روزهای آینده کار ساخت کمپ را شروع خواهیم کرد که مرکزی برای کارگاه‌ها و پشتیبانی اصلی تولید سریال خواهد بود.

وی افزود: همچنان در آینده نزدیک، ساخت دیکورها در صدر اجندای کاری ما قرار خواهد گرفت.

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» ادامه داد: دو شهر اصلی مصر در شهرک سینمایی «تهران» ایجاد می‌شود و از دیکورهای سریال «یوسف پیامبر» نیز استفاده می‌کنیم.

سریال «موسی» (ع) که نخستین بار قرار بود توسط مرحوم «فرج‌الله سلحشور» ساخته شود، پس از فوت این کارگردان در کنترول احمد میر علایی تهیه کننده و «جمال شورجه» کارگردان قرار گرفت.

در مورد بازیگران این پروژه عظیم خبر و اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما پیش از این ها تهیه کننده موسی (ع) خبر از حضور بازیگران ایرانی خصوصاً بازیگران سریال «یوسف پیامبر» و البته افراد با تجربه دیگر سریال‌های مذهبی، تاریخی و دینی هم در پروژه داده بودند.

تاکنون سریال های تاریخی زیادی در صدا و سیمای ایران ساخته که با اقبال بالایی در داخل و خارج از این کشور روبرو شده اند.

برخی از آنها مربوط به تاریخ اسلام یا پیامبران الهی است که از آنها با عنوان سریال مذهبی می شود و برخی دیگر مربوط به تاریخ قدیم و معاصر ایران است.

یکی از ماندگارترین سریال های مذهبی تلویزیون ایران، سریال یوسف پیامبر بود که توسط فرج الله سلحشور ساخته شد. این سریال داستان زندگی یوسف نبی از دوران کودکی تا بزرگسالی را نمایش می دهد.

درپیوند با این خبر بخوانید:

نقش حضرت موسی (ع) را چه کسی بازی خواهد کرد؟

«یوسف پیامبر» به تلویزیون بازمی گردد

ع ا/  ب م

نظر شما
ارسال نظر